Aki egy kicsit is foglalkozott az árképzés és a marketing kérdéskörével, az bizonyára találkozott az ún. „csomagok” fogalmával. Ha a tudatos tanulás során nem is, a való életben minden bizonnyal számtalan ilyen ajánlatot láttunk már.
Gondoljunk csak a telefonos díjcsomagokra vagy a TV előfizetésekre. De akár a posta is eszünkbe juthat, ahol a külön díjak külön szolgáltatásokat takarnak, és anélkül, hogy ezt tudatosítanánk, sokszor választjuk a drágább, jobban csengő variációt. Az elsőbbségi leveleket se biztos, hogy kézbesítik másnap, ugyanakkor az is gyakori, hogy a simán feladott küldemény pedig odaér ekkorra. Ugyanaz a szolgáltatás, kicsit más köntösben, más tartalommal, a gyakorlatban az ügyfél szemszögéből más értékkel.
Vajon lehet ezt adaptálni egy könyvelőirodára? Ha igen, hogyan? Erről fog szólni cikksorozatunk utolsó része.
A válasz természetesen az, hogy: igen, könyvelőirodai környezetben is különbség van ...