Cikksorozatunk előző 3 részében nagyon sok dolgot érintettünk, melyek külön-külön is (mindent alkalmazva pedig elképzelhetetlen mértékben) járulnak hozzá a hatékony munkavégzéshez, időgazdálkodáshoz. Tekintettel arra, hogy az ügyfelekkel történő „eszmecsere” rengeteg időt emészt fel bizonyos irodákban, e cikkben erre fókuszálunk a korábban már kifejtett gondolatok fenntartása mellett. Előző cikkünkben leírtuk, hogy a személyes, a telefonos és az e-mailes kapcsolattartás/kommunikáció e lépcsőkön át lesz hatékonyabb, azonban nem mindig kerülhető el a személyes találkozás – sőt!.
Vannak olyan könyvelőirodák, akik a személyes kapcsolattartást preferálják, és ez valóban sok ügyfélnél fontos tényező is lehet, azonban e találkozások tartalma/ideje sok esetben aránytalan a valódi tanácsadáshoz képest. A gyakorlatban egyszerűen arról van szó, hogy sok ügyfél szívesen időzik nálunk. E jelenséget azt gondolom nem kell bemutatni, és azt sem kell elmondani, hogy igen kényes e téma. Akkor ...