Cikksorozatunk előző részeiben foglalkoztunk a halogatással és a tervezettlenséggel, valamint több gyakorlati tanácsot adtunk ahhoz, hogy a milyen legyen a napi munkavégzés ahhoz, hogy kevesebb időt kelljen az irodában tölteni, illetve hogy a feladatainkat hatékonyabban, rövidebb idő alatt végezzük el.
Jelen cikkünkben leginkább a könyvelőiroda vezetők számára olvashattok olyan tanácsokat, melyek segítik a mindennapjainkat. Az időgazdálkodási témakör két nagy, különálló kulcsterülete a könyvelőiroda vezetők életében a munkatársakkal való kapcsolat, illetve az ügyfelekkel, partnerekkel való kommunikáció.
Kezdjük a „munkatársak” témakörével. Természetes, hogy egy cégvezető mindig rendelkezésére kell álljon, hiszen ő az, aki minden kérdésre megoldást kell találjon, illetve ő az, aki bizonytalanság esetén dönt. Vajon ez tényleg természetes? Szeretném kijelenteni, hogy: NEM! És el is jutottunk a cikk elején az úgymond „gyökérproblémához”, mel ...