Dokumentum NAVigáció
– avagy hogyan lehet könnyebb és biztonságosabb egy vizsgálat nekünk és ügyfeleinkenk?
Az adataink mentésének és rendszerezett elérhetőségének fontosságát már senkinek sem kell hangsúlyozni. A NAV vizsgálat során jó rendszerháttérrel rendelkező könyvelő rengeteg időt és kellemetlenséget spórol meg magának és ügyfeleinek. A hatóság köztudottan egyre több területen csak digitalizált dokumentumokat fogad be a hagyományos papír alapú adatszolgáltatás helyett. Október végi továbbképzésünkön olyan IT megoldásokról is beszélünk, amelyek könnyeddé teszik a hivatali elvárások kiszolgálását!
Október 28-án és 29-én megrendezendő szakmai továbbképzésünkön szerepet fognak kapni az IT megoldások, szakmai partnerünk segítségével, egy rövid előadás keretén belül. Itt akár személyes IT problémákra lehet megoldást találni, vagy a hatékonyság növelése érdekében is lehet majd segítséget kérni.
A cél, hogy megmutassuk:
- Hogyan válik 70-90 nyomtatott oldal / percenként digitálissá!
- Mennyire szeretni fogja a Documentum Capture Pro nevet, amint megismeri mennyit tehet önért!
- Mennyire egyszerűen keresheti elő a digitalizált dokumentumokat.
- kereshető pdf, amivel megkönnyítjük a saját és a NAV ellenőrzési folyamatát, amit mindenképpen pozitívan értékelnek a segítőkész hozzá állásunk végett.
Mire lehet még számítani?
- ingyenes IT audit, felmérő ív segítségével
- környezettudatoság és gyorsaság a nyomtatásban
- kiemelt irodatechnikai akciók
- szórakoztató (nyomtatási) erőpróba
Mindezek ismertetésére, szemléltetésére a IT partnerünket a Fókusz Computer Kft-t kértük fel.